söndag 8 mars 2009

Sjukt trött

Idag är jag sjukt trött , ska strax lägga mig i sängen och kolla på yttligare en film med demi moore , hoppas den är bra .
Igår la jag älsklingens hand på magen för att han skulle få känna bebisen sparka så när bebisen började sparka efter nästan 2 min så hade älsklingen somnat , haha . undra va de berodde på hehe . kommer mer tillfällen , har märkt att han längtar lika mycket som mig efter våran lilla stjärna . känns så otroligt skönt och veta de.

Lider med er alla metallica fans som fick gå hem lottlösa idag , tråkigt att det sångaren blir magsjuk i sista minuten . tråkigt ..

2 maj , pimps and hoes party när big sis fyller 25, ofta jag passar in som en hoe med min stora mage då :) tur är jag inte ensam om de min lilla syster är ju lika långt gången , tror hon ska komma också , hoppas de iallafall .

Xoxo , Miss alexsandra

Inga kommentarer: