fredag 20 mars 2009

Dagens händelser

Idag jobbade jag tidigt skift och ett ganska kort 9.30-13.45 va jätte skönt att inte jobba så himla länge , sen hämtade min underbara älskling upp mig utanför jobbet eftersom vi skulle gå på första föräldrar träffen som började kl 14 , De va en ganska så liten grupp på 8 personer med oss plus att det bara va unga föräldrar .
De va trevligt , väldigt mycket information och en lite filmsnutt på 15 min ca . Blev även en liten fika , va ganska gott , de behövdes verkligen då jag inte hade fått i mig så mycket under dagens gång , sen avslutades den med avslappning och de va verkligen jätte skönt , kändes som jag skulle somna varje gång jag blunda .
Sen kom vi hem , älsklingen skulle ut och gå en sväng så då gick jag och la mig en liten stund , sen blev de pizza vilket va underbart gott idag , till det kolla vi på ett avsnitt av hells kitchen den nyaste säsongen , sen efter det så kollade jag på Greys anatomy , och efter de blev det film och mys i soffan för min del kollade på Bride Wars , jätte bra verkligen och nu sitter jag vid datan och funderar på om jag ska orka ta mig en dusch eller kila iväg till sängen är verkligen trött idag , börjar bli en liten vana iallafall :) . . . .
Uppdaterar lite i morgon .

Älskar dig M <3

Xoxo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: