tisdag 3 mars 2009

Läkarintyg

Imon ska jag till vårdcentralen och få ett läkarintyg då jag är sjuk , och inte kan jobba när jag mår så här . tråkigt att va sjuk , men så är de ibland .
Idag ska jag ligga i sängen hela dagen och bara vila , skönt när man mår så här .
Har även ringt min bm idag och bokat in en ny tid då ajg ska få lyssna på hjärtat osv , den tiden blev den 30 mars . lite tidigare än va den skulle vara men det är så min älskling ska kunna vara med och få lyssna med eftersom han skulle vara i egypten annars , gudars va jag kommer sakna han när han är där . Sen börjar även föräldrarkursen den 20 mars , ska bli roligt och intressant och se om det finns någon annan där som man känner som ska ha barn , önskar verkligen att min lilla syster inte bodde i sthlm så vi kunde gå på samma kurser efter som vi ska ha barn samtidigt. längtar så mycket tills juli nu .

Xoxo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: