onsdag 25 mars 2009

Jobba

Snart börjar jag jobba :( är så trött och seg så de inte är sant , börjar kl 15 vilket är snart sen slutar jag kl 21.30 typ . hoppas dagen går fort idag känns som jag kan behöva det . Va super mysigt i stan med älsklingen idag , skönt att komma ut lite ibland , och alltid kul och shoppa lite , blev inte så mycket till mig bara nya underkläder sen blev de 2 par adidas byxor till älsklingen han förtjänar att få lite nya kläder ibland . Sen blev de ju som sagt badbalja och badcape till bebisen .
Nu ska jag plocka ner lite mat som jag kan ha på jobbet . sen ska jag ta och kila iväg dit .

Skriver lite ikväll .

Jag älskar dig martin <3

Xoxo , Miss Alexsandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vilka söta produkter du har köpt till din bebis!!Hur långt har du kvar nu?Själv är bebisen beräknad att komma nästa lördag helt otroligt! Jo förresten hoppas du inte tycker jag är jobbig nu men
jag fastnade på en sida där man kan få poäng genom att värva andra medlemmar samt besöka vissa hemsidor m.m och sedan sk växla in dess poäng till presentkort så att man kan köpa kläder på t.ex. H&M, Vero Moda, Kicks så jag tänkte jag skulle göra ett försök, lite som en utmaning för mig själv men tänkte att du kanske också skulle vara intresserad att se denna hemsidan också?

Gå in på denna länk om du vill se vad jag pratar om :

http://www.gratismode.se/?c=52854