lördag 28 mars 2009

Shopping

Idag blev de lite mer shopping :) Till mig själv köpte jag underkläder :D måste ju skämma bort mig själv lite ibland , sen till bebisen köpte jag 2 jätte fina filtar som den kan ha och gosa med , sen blev det även insektsnät till barnvagnen härligt och få de gjort , Sen köpte jag en jätte fin ram i vit trä med ett glasfönster jämte med hjärtan som jag tänkte sätta in ett kort på mig och älsklingen när jag har hittat något fint , Sen köpte martins mamma "blivande svärmor" en morgonrock till både mig och älsklingen jag valde en i ljusgrå och älsklingen fick en svart sen betalade hon även hans boxershorts vilket verkligen är super gulligt , blev billigare för mig , Så när min älskling kommer hem sen så blir han nog lite glad när han ser sina presenter på sängen , Sen skulle jag köpa en jätte fin blomma men den betalade svärmor också :) Super snällt verkligen . hon är helt underbar . Ikväll blir de god mat och fotboll , sverige-portugal vm-kval , ska bli intressant och se .
Ne nu ska jag ner en sväng kanske ta mig en dusch :) innan vi börjar med middag , vilket blir fläskytterfile och potatisgratäng med sallad och god beasås .
Uppdaterar lite senare med bilder på dom nya inköpen .

Xoxo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: