fredag 6 mars 2009

Film vecka .

Då jag är lite sjuk och blivit sjukskriven så har det varit film vecka för mig , ligga i sängen och vila och kollat på massa filmer , inatt när jag satte på en film slog det mig att dom flesta filmerna jag har sett är med demi moore , hon är verkligen en otroligt bra skådespelare ,
här är en liten lista på filmer jag har sett

Striptease , +++++ plus från mig
Ett oanständigt förslag , +++++ plus från mig
Dirty dancing 2 , +++ plus från mig
Irene huss - tatuerad torso , +++ plus från mig
Freedom writers , ++++ plus från mig .


Ikväll blir de film igen , men vet inte vilken än , men har fått lite cola och dillchips och pigall från min underbara älskling <3 Martin är den bästaste bästa som finns , älskar dig så otroligt mycket <3

Nu är de nya avsnitt av 2½ män en ganska bra serie faktiskt . Nu ska ja kolla färdigt på det och sen hitta någon film för kvällen .

Xoxo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: