lördag 28 februari 2009

såg helt plötsligt en förändring

Vaknade imorses och såg tydliga förändringar på min mage :) man såg hur livmodern hade växt och blivit större , vilket jag knapp la märke till igår :) känns så otroligt underbart att ha en liten i magen som växer , varje gång man känner av en spark tänker jag att det är så otroligt häftigt att man kan skapa en liten bebis i magen :) nu tycker ni säkert jag är knäpp , men en människa är ju så otrolig , tänka alla organ , hjärta ögon osv , de ligger en i min mage och blir skapad , med allt en människa ska ha . undrar nu om ni förstår hur jag menar ..

Längtar efter dig hjärtat <3

Xoxo , Miss alexsandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår precis hur du menar,
det är en overklig men helt fantastisk känsla! Jag var på mitt
första ultraljud igår & att se den
lilla människan på skärmen var det
bästa jag varit med om någonsin! :)

När är ditt BF förresten? :)

Kram