torsdag 5 februari 2009

Close up .

Snart är de dags att stänga godislagret :) vilket betyder att jag slutar jobba snart . bara 30 min kvar , de ska bli skönt , sen ska jag hem och diska resten som jag inte orka diska igår ... hade inget rent igår , dooh . de va ett tagsen jag diska , men nu är de bara bestick och några glas kvar , skönt när det är rent och fint i köket sen . Sen ska jag även laga lite mat då man inte har ätit så himla mycket idag , ska laga spagetti och köttfärssås , har varit en av mina favoriträtter sen jag va lite .. och tycker att det alltid är lika gott .. förhoppningsvis så blir de gott idag med , har bytt från blandfärs till nötfärs vilket jag bara har ätit några enstakade gånger tidigare ..
Sen blir de hellboy 2 då , som jag har nämt tidigare idag :) ... men bäst av allt är att jag får komma hem till min älskling<3 alltid lika underbart och få komma hem till han ..

Uppdaterar lite senare efter filmen och så ...

XoXo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: