torsdag 5 februari 2009

Jobb , Jobb , Jobb

och återigen jobb , bara fullt med massa jobbande hela tiden.. kan inte sitta ner i 2 sekunder änns , extremt jobbigt när man är hungrig och vill äta :) .. men men sånt är livet .. idag jobbar jag till kl 21 , sen ska jag hem och kolla på hellboy 2 med älsklingen , ge de ett nytt försök så ikväll får jag inte va för trött , skulle ju se den här om dagen men ja va så trött att jag han somna och vakna 3 ggr på tiden inom 12 min .. så vi avbröt filmen så ja kunde sova , super gulligt av min underbara älskling att stänga av filmen bara för att ja ska kunna få sova lite .. finns ingen som jag älskar så mycket som dig M och våran underbara bebis som jag har i magen .. känner mig så otroligt lyckligt lottad som har dig och får bilda en familj ihop med dig .. Nu ska ja försöka få sitta ner i några sekunder och äta ett äpple innan de kommer in en massa nya kunder som ska köpa lite godis eller spela lite , för er som inte vet det så jobbar jag på godislagret .

XoXo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: