torsdag 12 februari 2009

Beräknas komma 16 juli 2009

Den 16/7-2009 beräknas våran lilla stjärna komma till världen .. efterlängtad . va på mitt ultraljud igår , vilket visade att jag var i vecka 18 , benen och huvudet visade inte lika långt gånget , men detta va normalt , så då räknar datan ut vilken vecka man är i och när bebisen beräknas komma . sen sa hon även att jag borde känna den sparka vilken dag som helst . längtar så . men en grymt trevlig barnmorska som tog hand om ultraljudet igår . verkligen helt underbar va hon . Vilken lättnad och mysig upplevelse det är och se sin bebis .
Nu är de bara vänta tills v 25 som ja ska tillbaka till min bm . ett tag kvar , nästa vecka ska jag även hämta våran barnvagn ... Jätte fin är den . så de är ju bara bebisen som saknas , men de är ju skönt och ha lite tid på sig och fixa allt innan den kommer ..

1+1= 3 ..

XoXo , Miss Alexsandra

Inga kommentarer: