måndag 7 september 2009

Trötter


Idag är jag lite trötter , shit happens :) Idag har vi ätit en riktigt god potatisgratäng med bea och entrecote , Sen efter de bada jag våran underbara dotter hon älskar verkligen att bada , sen blev de liten sovpaus med henne i sängen , de va super mysigt , funderar på om jag ska slänga in en ekströms paj i frysen , dom är väldigt enkla och snabba att göra , men även supergoda och lite vaniljvisp gör bara de hela bättre , Imorgon måste jag ta itu med våran jäkla disk , finns ju inget tråkigare . Ska ju även lilla i sängen med älsklingen och kolla på några avsnitt O.C innan vi ska lägga oss TOK mysigt .




martin och emelie , jag älskar er över allt annat ..




Tänker på dig morfar <3 "snyft" Kommer att bli en tuff tid framöver , kommer alltid att finnas där för dig mamma , älskar dig så otroligt mycket .

Inga kommentarer: