onsdag 23 september 2009

Rest in peace morfar !

Söndagen den 20/9 kl 16.30 gick min älskade morfar bort i cancer , men äntligen va lidandet slut för han, Han's cancer fastställdes i slutet av juli och nu är han borta , de gick enormt fort och jag kommer vara evigt tacksam för den tid jag har fått tillbringa med dig och är oerhört ledsen över att du inte kommer att få se emelie växa upp men jag vet att du alltid kommer att vaka över henne ! Du lämnar efter dig en underbar familj som kommer sakna dig så otroligt mycket och du kommer alltid i våra hjärtan att finnas !


Älskar dig så otroligt mycket morfar !

tackar min underbara sambo som körde ner mig till borås så jag fick sitta med min morfar innan han gick bort . Tack för att du finns där för mig martin <3

1 kommentar:

ida sa...

sv: ååh, tack så jättemycket! :D
din kommentar gjorde min dag! (även om det var väldigt längesen du skrev den, haha)

hoppas du har haft en bra dag! :)
kram