fredag 4 september 2009

Borås

Åter igen i borås , Mini me , Isak , Benji och Micke kommer ner idag med , ska bli massor av mys med min lilla mini me och min söta syster son benji <3 har nyss städat kims gamla rum , lätt förtjänta pengar :) super underbar mamma jag har . ska snart hämta henne på jobbet sen kanske de blir en solning , sen ska vi åka och köpa en gunga till lilla benji så han också får en av sin mormor och morfar för emelie älskar sin super mycket , så tusen tack igen mor och far . hann även med och tvätta lite igår , de va ju skönt de , nu har emelie hur mycket kläder som helst rent . så de kommer inte bli någon brist på kläder ihelgen , vet ju aldríg hur mycket jag ska ta med mig då hon spyr som en tok , så idag ska jag även köpa lite dregelskydd på barnvagnscentralen dom kostar bara 19 där , riktigt billigt för i falköping kostar dom 50 ,vilket är löjligt dyrt .

Ska bli riktigt gott med cider ikväll , speciellt när man har så underbart sällskap .

Martin och emelie , jag älskar er mer än något <3

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är ju bra att hon har så mycket kläder :)