onsdag 18 november 2009

Paradise hotel

Nu har äntligen paradise hotel kört igång ! ISNT THAT JUST LOVELY <3
Min självklara favorit är ju JACKIE gillar ju när de händer saker och de verkar ju vara lite fart i henne . Och paradise hotels hunk är ju självklart den läckra STEFAN ! eller va säger ni tjejer .
Ogillar andreas :/ han verkade lite skum , Så idag när jag slog på tvn och skulle se på paradise hotel så ser jag att de inte kommer något utan att de går bara på Söndag&Måndag , Onsdag&Torsdag och Sen LÖRDAG och då är de ett XL program <3 Längtar :) Är ju tokig i denna serien . VILL se mer av JACKIE tokigheter .

-Nä , det här går inte alltså
-vadå det här går inte ?
-Nä nu kommer jag .
-Nej nej nej lägg av!
-Tänk på något äckl...
-Nä. jag kommer fitta.
-Kom då!

mer skandaler tack !

Inga kommentarer: