måndag 16 november 2009

lång tid . .

Det har gått en lång tid sen jag senast skrev i min blogg , har haft ganska mycket för mig nu , men har tänkt att komma igång igen . just nu pågår en storstädning hemma inför första advent då ljusstackar och julgardiner ska upp :) mysigt med jul .
Sen är ju även lill tösen fortfarande lite dålig hon hostar som en tok , ska ringa bvc imon och kolla lite hur jag ska göra . Blir alldelse för nojig så fort det är något nu när svininflensan är här , otäckt .
Ska ner till köket strax och ta disken som är kvar , har bara varit inne på tradera en sväng och betalat mina vunna auktioner :) vann ett jätte fint gift set från lundemyr of sweden till min lilla docka :) Har även bjudit på en learning puppy får hoppas jag vinner den så nu får ni hålla tummarna !

Sov gott ni som lägger er snart .

/<3LOVE SANDRA

Inga kommentarer: