måndag 13 juli 2009

Lite info om tiden som har gått

Som ni ser har jag inte haft så mycket nya inlägg i min blogg , tiden har ju tyvärr inte räckt till till det . Imorgon blir emelie 3 hela veckor , kan knappt fatta att jag redan har varit mamma i 3 veckor , men tiden har varit så underbar och jag har världens mest underbaraste dotter . Sen har hon ju även världens bästa pappa , han är till en otroligt stor hjälp , han gör verkligen allt .
Emelie har vi ju bara haft i 3 veckor än så länge men ändå har hon redan hunnit ge oss så mycket mer kärlek och så många lyckliga stunder trots att hon nästan bara har sovit . Blir så otroligt glad så fort man ser henne le eller när hon gör sina fina grimarser . hehe .
Helgen som har varit har vi spenderat i borås hos mina underbara föräldrar , emelies mormor och morfar , den har varit helt underbar och vi har haft så otroligt roligt , mamma va ju lite sjuk så hon va ju lite rädd att hon skulle smitta emelie men de gjorde hon inte :) men hon smitta hennes pappa istället , hehe . stackars älsklingen sitter där nere och mår lite dåligt , men de är ju bara skoj för mig och emelie för då får vi ha han för oss själva hela dagen istället för att han ska jobba .
Nu är de ju även bara 2 dagar kvar tills min lilla syster kim ska födda , men tyvärr tror jag att hon kommer få gå över tiden . Hoppas för din skull att lill pojken kommer ut snart .

Vill även passa på att tacka , Mamma , Pappa , Jenny , Christina , Kurt , Lina , Johan , Ylva , Kusinen Simon , Morbror Christian , Mormor , Martin's moster Carina och många fler för alla fina presenter som ni har gett våran dotter Emelie .

Ikväll blir de mer film , har just sett watchmen men jag tyckte inte den va så bra , ska strax se den nya fast and furious 4 . Och mysa med mina 2 som älsklingar som ligger nere i soffan .


Martin och Emelie , jag älskar er mer än något <3

Inga kommentarer: