tisdag 14 juli 2009

3 veckor

Idag blir våran vackra dotter 3 veckor :) Kan inte förstå att tiden har gått så snabbt , snart ska hon få bada lite vilket hon älskar :) Hon ser så otroligt lycklig och glad ut när hon ligger där i badbaljan , Sen blir de lite mys framför tvn med någon bra film och lite mat , tror vi ska äta spagetti och köttfärssås idag , vilket är min favoriträtt och har varit sen jag va liten , fast mamma's köttfärssås är ju godast i hela världen , men bor ju tyvärr 8 mil ifrån dom så där kan jag ju ite dimpa in när som helst och be om lite god mat :) Men mamma jag vet att du läser detta och vill bara att du ska veta att ingen kan göra lika god mat som du och jag verkligen älskar din mat , och dig så klart :) hehe .

Tänkte även gå ut och gå en sväng men ser dock ut som de börjar regna snart =/

Imon blir de BVC besök ska ju väga och mäta min lilla docka :) Och hennes pappa ska också följa med , för han tycker de är roligt och se hur hon har växt . Jag gissar på att hon har blivit ca 3-4 cm längre och väger runt 3100g . så vi får se imon om jag var nära .

Ha en bra dag alla ni som läser .

Mamma älskar dig emelie <3

Inga kommentarer: