onsdag 1 april 2009

Just de

Just de ja , de va ju min sista dag på jobbet idag , ska bli skönt och gå hemma till bebisen kommer , tiden går ju fortare då .
Idag innan jag slutade så kom en säljare från Snickers/mars osv in på jobbet så vissade jag att vi hade utgånget godis så jag tänkte att han kunde byta ut de till nytt , men icke sa nicke han gav chefen full ersättning och mig godiset , faaan kan de bli bättre ? haha . har 2 stycken stora ica kassar fulla med snickers , mars delight , twix och bounty . lär ju räcka ett helt år skulle jag tippa på .. haha , ska orka ta kort på dom sen så ni får se hur mycket de är . Tack ännu en gång mister godisgubbe :)

Idag har även 90210 kommit ut och de va super bra , kollade även på gossip girl och även de va super bra , ikväll blir de vila och lung och ro , kanske en varm dusch .

Jag älskar dig martin <3 och våran bebis <3

Xoxo , miss alexsandra

Inga kommentarer: