söndag 2 augusti 2009

alla sover

Alla här har gått och lagt sig , endast jag som är vaken ! är i borås och hälsar på mamma och pappa , hur mysigt som helst , min syster och isak är här med lilla benjamin , emelies kusin och mitt systerbarn , är jätte stolt över att vara moster till den lilla godingen , socker söt är han . emelie är hur förtjust som helst i mormor och morfar , någon måste hela tiden hålla i henne annars blir hon ledsen . Idag har vi varit i stan och shoppat lite och ätit super god pizza på granada , finns ingen godare pizza än deras vesuvio . mums . Jag och älsklingen gick fram och tillbaka till stan med emelie hon låg i vagnen och njöt för fullt , sen träffa vi morfar som gav en super söt tröja till emelie , tusen tack . Imorgon kommer isaks mamma hit ska bli jätte trevligt att träffa henne , sen ska vi på kalas hos martins syster ska bli trevligt , sen får jag ju inte glömma att min underbara syster jenny kommer hem från turkiet idag , dom landar om ca 2 timmar . vill även passa på och säga grattis :) nä nu börjar min söta dotter vakna , tror hon börjar bli hungrig .


martin , jag älskar dig <3 och våran lilla emelie mer än något <3

gonatt till er alla .

Inga kommentarer: