måndag 11 maj 2009

Update

2/5 så nu va de dags att fixa de sista inför syrrans 25 års fest , hämta tårtor , handla , systemet , hämta bandet och deras saker , fixa lokalen och hämta mat . blev extremt stressigt , men slutade bra ändå . mycket drama och bråk men ändå en lyckad fest , älsklingen vann pris för bästa kostym :) Yeah grattis blev 250 kr på discshop . Bra de så som jag slet med hans outfit :P OCH GRATTIS BIG SIS PÅ 25ÅRS DAGEN . foton finns på www.tobiasguldstrand.com/joanna

1/5 Första maj en dag kvar till syrran skulle fylla 25 :P fanns mycket som skulle göras och förberedas inför lördagen , blev iallafall fixande med älsklingens maskeradkostym , blev grymt bra , Sen åt vi även mat från lilla krogen de blev friterade räkor , friterad kyckling , strimlad biff med bambuskott och ris . super duper gott , sen på kvällen kolla vi på fast and furious 4 , den va jätte bra :) inte riktigt va jag hade hoppats på men ändå helt suverän :) sen va de sängdags

30/4 Väckte alla bakfulla pojkar i lägenheten och sa att de va dags att gå upp för att vi snart skulle vidare till borås , där vi först skulle släppa av jonas på tågstationen , där vi sen skulle vidare och hämta en tårta som vi kunde ha med oss till varberg/Bua där vi skulle fika hos min syster JJ's farmor , va en trevlig liten stund där nere , men de va så himla varmt att jag trodde jag skulle dö , Sen åkte vi tillbaka till borås där vi bestämde oss för att gå ut och äta de blev en pizza på alle terrassen , grymt gott kanske lite för mycket ost bara . Sen gick vi ner en sväng och kollade på kortegen sen vidare till biljardcafet där dom tog en öl och sen lite spel vid spelautomaterna , syrran och hennes dude vann 900kr :P fett tur :) hehe . Sen blev de lilla korgen och lite mer öl för dom och fanta/zingo för mig . hehe . Kvällen avslutades av att alla gick och la sig och jag och älsklingen kollade på Californication .

Inga kommentarer: